21
October
2021

Πως να γράψετε σωστές περιγραφές προϊόντων για το eshop σας

Blog Categories: Blog, SEO

Ο John Mueller της Google έδωσε πολύ ενθαρρυντικές πληροφορίες σχετικά με την κατάταξη των eshop τα οποία χρησιμοποιούν τις περιγραφές προϊόντων που τους δίνουν οι προμηθευτές τους.

Σε ένα SEO Office Hours hangout απάντησε για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η Google τις περιγραφές προϊόντων οι οποίες είναι διπλότυπες των περιγραφών που προέρχονται από τους κατασκευαστές. Ο Mueller επιβεβαίωσε ότι δεν υφίσταται πρόβλημα και περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο επιλέγει η μηχανή αναζήτησης ποια σελίδα θα εμφανίσει στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Πώς θα αποφύγουμε ζητήματα που αφορούν διπλότυπο περιεχόμενο στο eshop μας;

Η ερώτηση ήρθε από το κοινό, από άτομο που εξέφρασε ανησυχία σχετικά με κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου το οποίο αξιοποιούσε τις περιγραφές των προϊόντων, όπως τις παρείχε ο κατασκευαστής. Ήθελε να γνωρίζει εάν υπάρχει τρόπος να αποφευχθούν οι συνέπειες κακής κατάταξης λόγω της συγκεκριμένης τακτικής που ακολουθούσε το eshop, σχετικά με τις περιγραφές. Το συγκεκριμένο άτομο μάλιστα, ρώτησε εάν η σύνδεση με την αρχική πηγή των περιγραφών θα μπορούσε να είναι ένας τρόπος αποφυγής ζητημάτων διπλότυπου περιεχομένου.

Ο Mueller εξήγησε ότι:

Αρχικά, δεν υφίστανται κυρώσεις εάν υπάρχει διπλότυπο περιεχόμενο. Η μόνη περίπτωση να υπάρξει κάποιο «πρόστιμο», κάποια αλγοριθμική ή manual αντίδραση, είναι όταν ένα website διαθέτει αποκλειστικά και καθολικά αντιγραμμένο περιεχόμενο και παίρνει όλο το υλικό του από άλλα site.

Επομένως, εάν κάποιο από τα site ηλεκτρονικού εμπορίου έχει την ίδια περιγραφή που έχετε στο δικό σας, ενώ το υπόλοιπο περιεχόμενο είναι διαφορετικό, τότε δεν τίθεται κάποιο ζήτημα. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας υποβίβασης ή πτώσης στην κατάταξη.

Επομένως, δια στόματος Google, δε χρειάζεται ανησυχία εάν διαθέτετε ορισμένες διπλότυπες περιγραφές στα προϊόντα σας, από τις περιγραφές των κατασκευαστών. Προτείνεται σε γενικές γραμμές να δημιουργείτε διαφορετικές περιγραφές, ωστόσο είναι κατανοητό ότι αυτό δεν είναι πάντα εύκολο. Εφ’ όσον μάλιστα το υπόλοιπο περιεχόμενο του site σας είναι πρωτότυπο και όχι αντιγραφή από άλλους ιστοτόπους, τότε δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε για κάποιο «πρόστιμο» από τη Google.