06
August
2020

Google Shopping Ads: Τα πλεονεκτήματά τους στη διαφήμιση

Blog Categories: Blog

Τα Shopping Ads είναι μια από τις πλέον αποτελεσματικές μεθόδους digital marketing που στοχεύουν σε άμεση αύξηση των κερδών ενός e-shop. Με τη δύναμη της Google και με στοχευμένη εμφάνιση στις αναζητήσεις είναι ένα δυνατό όπλο στη φαρέτρα της Online διαφήμισης.

Γιατί να επιλέξω την προβολή του eshop μου μέσω Shopping Ads;
  1. Τα Shopping Ads υπερτερούν των κλασσικών Search Ads στην Google καθώς προσφέρουν μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία, μέσα από κείμενο, φωτογραφίες και σύγκριση τιμών.
  2. Τα Shopping Adsεμφανίζονται περισσότερες από μια φορές με διαφορετικά προϊόντα καθώς επίσης και σε συνδυασμό με άλλες διαφημίσεις στη Google. Πιο πολλές εμφανίσεις; Περισσότερα κλικ και συνεπώς μεγαλύτερη απόδοση!
  3. Η συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης εμφανίζεται όχι απλά στην πρώτη σελίδα της Google αλλά στην κορυφή των αποτελεσμάτων! Ο χρήστης γίνεται αποδέκτης του μηνύματος με την πρώτη ματιά κι εσύ κερδίζεις προβολές χωρίς κανένα κόστος!
  4. Με τα Google Shopping Ads είσαι ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Χρησιμοποίησε φωτογραφίες που να τραβούν την προσοχή και εξαργύρωσέ τες σε conversions.
Αξιοποίησε τη δύναμη των Google Shopping Ads για αύξηση πωλήσεων με μικρότερο διαφημιστικό κόστος

Μέσα από τα Shopping Ads οι χρήστες έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να μετατραπούν σε δυνητικούς πελάτες πραγματοποιώντας μια ή περισσότερες αγορές. Αυτό συμβαίνει γιατί μέσω των εικόνων αναγνωρίζει αν το διαφημιζόμενο προϊόν είναι αυτό που ψάχνει, μέσω του τίτλου και της περιγραφής πείθεται να το αγοράσει ενώ μέσω της σύγκρισης τιμών επιλέγει αυτό που τον συμφέρει.

Πλεονεκτήματα των Google Shopping Ads:
  1. Το προϊόν είναι ξεκάθαρο στον υποψήφιο πελάτη μέσω εικόνας και περιγραφής. Έτσι μειώνεται η πιθανότητα ακύρωσης και επιστροφής παραγγελιών.
  2. Ο χρήστης με μια ματιά, ακόμα και πριν κλικάρει για αγορά, γνωρίζει την τιμή και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Έτσι η επιχείρηση συγκεντρώνει περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες.
  3. Το κόστος διαφήμισης είναι σημαντικά μικρότερο αφού ο υποψήφιος αγοραστής γνωρίζει ακριβώς τι πρόκειται να αγοράσει. Έτσι κάθε κλικ έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να μετατραπεί σε ολοκλήρωση αγοράς.

Φυσικά τα Shopping Ads δεν ακυρώνουν τον παραδοσιακό τρόπο προβολής μέσω Search Ads που παραμένει ένα ισχυρό μέσο προβολής. Ιδανικά ο συνδυασμός των δύο αποτελεί μια ολοκληρωμένη και αποτελεσματική στρατηγική διαφήμισης.