04
November
2021

5 λόγοι που δεν έχει αποτέλεσμα το Digital Marketing της επιχείρησης σας | Μέρος Πρώτο

Blog Categories: Blog, Google, SEO

Το digital marketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξη και την εξέλιξη μιας επιχείρησης και είναι ένας τρόπος για να επεκτείνετε την απήχησή σας και να διευρύνετε την πελατειακή σας βάση. Ωστόσο, το digital marketing είναι ακόμη ένα νέο εργαλείο και ως συνέπεια πολλές επιχειρήσεις απογοητεύονται από τις καμπάνιες τους καθώς δεν βλέπουν τα αποτελέσματα που περίμεναν να έχουν. Παρακάτω αναλύουμε τις τακτικές που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε τις εκστρατείες digital marketing πιο παραγωγικές.

  1. Εστιάζετε στα λάθος Metrics

Αρχικά, προσδιορίστε και ιεραρχήστε τις μετρήσεις που έχουν σημασία για τη digital καμπάνια σας. Είναι πιθανό η εκστρατεία σας να εξελίσσεται, αλλά εάν δεν παρακολουθείτε τις σωστές μετρήσεις, δεν μπορείτε να επιτύχετε την αύξηση των μετατροπών που επιθυμείτε.

Για παράδειγμα, εάν ο στόχος μιας εκστρατείας με newsletter είναι η δημιουργία νέων πελατών μέσω του email marketing, εξετάστε όλες τις μετρήσεις που αντιστοιχούν σε αυτή την εκστρατεία. Θα δείτε πόσο συχνά οι άνθρωποι έκαναν click στο Newsletter και πόσες πωλήσεις προέκυψαν από αυτή την ενέργεια. Θα πρέπει επίσης να παρακολουθείτε τις ακόλουθες δύο μετρήσεις: Open Rate (ποσοστό ανοίγματος ή όχι των emails) και Click Trough Rate (CTR) των σελίδων προορισμού. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να δείτε πώς αποδίδει η καμπάνια σας στο σύνολό της και πόσο αποτελεσματική είναι στην προσέγγιση των πελατών.

Αν θέλετε να αξιοποιήσετε επιτυχώς το digital marketing, θα πρέπει να δώσετε προσοχή και σε άλλα δεδομένα, όπως η εμπειρία του χρήστη, οι τηλεφωνικές κλήσεις που έχουν προκύψει, τον αριθμό των click στους συνδέσμους που έχετε προσθέσει στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας κ.α. Αυτό θα σας επιτρέψει να καταλάβετε τι είναι πραγματικά αποτελεσματικό για την επιχείρησή σας,  θα προσδιορίσετε πού πρέπει να επενδύσετε περισσότερο στην καμπάνια σας και πώς να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητά της σε μετρήσεις που έχουν πραγματικά σημασία για εσάς.

  1. Αγορά-Στόχος & Conversions

Αν αυξηθεί η επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά δεν έχετε μετατροπές (εγγραφή, αγορά κτλ), τότε θα πρέπει να εξετάσετε την καμπάνια σας από αρκετές πλευρές. Εντοπίστε ποια είναι η συγκεκριμένη αγορά-στόχος σας και στη συνέχεια καθορίστε τον τρόπο με τον οποίο θα προσεγγίσετε τεχνικά αυτή την αγορά. Μάθετε ποιοι είναι οι αγοραστές σας και τι ενδιαφέροντα έχουν. Αυτό θα σας δώσει την ευκαιρία να τους στοχεύσετε καλύτερα και με μεγαλύτερη επιτυχία.

Έπειτα, προσαρμόστε το περιεχόμενο των διαφημίσεων και του ιστότοπού σας προσεγγίζοντάς το από τη νέα σκοπιά των αγοραστών σας. Βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας είναι κοινό σε όλα τα κανάλια που μπορεί να χρησιμοποιεί ο πελάτης σας για να επικοινωνήσει μαζί σας και κάντε ξεκάθαρο το Unique Selling Point σας, καθώς και γιατί πρέπει να προτιμήσει εσάς έναντι των ανταγωνιστών.

Διαβάστε τον επόμενο μήνα 3 ακόμα λόγους για τους οποίους δεν έχει αποδώσει έως τώρα για εσάς η καμπάνια digital marketing που εφαρμόζετε. Εντοπίστε τυχόν παραλείψεις ή κενά στην εκστρατεία σας και μετατρέψτε τη digital marketing στρατηγική σας σε ένα ισχυρό εργαλείο που θα ενισχύσει την απόδοση της επιχείρησής σας.

*Το παρόν άρθρο γράφτηκε από το Δημήτρη Κονταράκη, Internet Marketing Consultant και ιδιοκτήτη της eSteps, και δημοσιεύτηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό startup.gr στις 15/10/2021