29
December
2020

Δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται μέσω Email Marketing!

Blog Categories: Blog

Το email marketing αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι μιας επιτυχημένης Online στρατηγικής. Όλοι σχεδόν οι καταναλωτές στο περιβάλλον του διαδικτύου, διαθέτουν μια ή περισσότερες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Προσεγγίζοντας τους σε ένα μέσο που χρησιμοποιούν ευρέως στην καθημερινότητά τους, αυξάνετε την πιθανότητα να δείξουν ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Διαβάστε παρακάτω έξυπνους τρόπους για να κάνετε το email marketing πιο αποδοτικό:

1.Χρησιμοποιήστε ελκυστικούς τίτλους.

Κάντε τον παραλήπτη του email να μην μπορεί να αντισταθεί και να το διαβάσει με έναν ιδιαίτερα ελκυστικό και ενδιαφέρον τίτλο στο θέμα που θα του κινήσει την περιέργεια. Πριν διαμορφώσετε τον τίτλο του email σκεφτείτε τι θα έκανε εσάς τους ίδιους να το ανοίξετε και να το διατηρήσετε στα εισερχόμενα.

Ο τίτλος θα πρέπει να είναι σύντομος, σαφής και περιεκτικός. Χρησιμοποιήστε 4-7 λέξεις ώστε να μην κόβεται στις οθόνες των smartphones και των κινητών συσκευών.

2. Πείτε ναι στα emojis 👍📧 και στον τίτλο του email

Έχει αποδειχθεί ότι τα emojis προτρέπουν τους χρήστες να αλληλοεπιδρούν περισσότερο. Είναι χαρούμενα, παιχνιδιάρικα, δημιουργούν ευχάριστα συναισθήματα και τραβούν την προσοχή! Έτσι, μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε ένα ή περισσότερα emojis στον τίτλο του newsletter που ετοιμάζεστε να στείλετε.

3. Χρησιμοποιήστε ένα πιο προσωπικό τόνο

Έχετε παρατηρήσει πως σε αρκετά newsletter υπάρχει το όνομά σας στον τίτλο του  email; Με αυτό το έξυπνο τρικ οι παραλήπτες αισθάνονται οικειότητα και θεωρούν ότι το email τους αφορά προσωπικά. Σύμφωνα με έρευνες, οι αποδέκτες ενός email έχουν πολλές περισσότερες πιθανότητες να το ανοίξουν, αν στον τίτλο διακρίνουν ένα ή περισσότερα προσωπικά στοιχεία (όνομα, επάγγελμα, χόμπι, κ.λπ.).

4. Γράψε μια ενδιαφέρουσα πρόταση στο κείμενο που ακολουθεί τον τίτλο

Μετά τον τίτλο του email εμφανίζεται το preview, μια σειρά κειμένου που συνήθως ορίζεται από τον συντάκτη. Αν δεν οριστεί, είναι συνήθως η πρώτη γραμμή του  email. Είναι βέλτιστη τακτική να χρησιμοποιείτε ένα custom κείμενο στο preview. Η πρόταση πρέπει να αποτελείται από 50 έως 70 χαρακτήρες, να είναι όπως και στην περίπτωση του τίτλου έξυπνη και περιεκτική και να τραβά την προσοχή του αναγνώστη. Στις περισσότερες πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται στο email marketing υπάρχει ειδική υπενθύμιση για τη διαμόρφωση της προεπισκόπησης του κειμένου.

5. Δημιουργήστε μια κατάσταση αναμονής

Παραμείνετε πιστοί στη συχνότητα με την οποία αποστέλλετε τα emails ώστε να κρατάτε ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού. Δοκιμάστε διαφορετικές ημέρες και ώρες αποστολής για να πειραματιστείτε σχετικά με τα αποτελέσματα. Ωστόσο θα πρέπει να παραμείνετε σταθεροί, να προγραμματίζετε από νωρίς την αποστολή (π.χ. μια φορά την εβδομάδα) και να δημιουργείτε πρωτότυπο περιεχόμενο για ένα στοχευμένο κοινό.